contact@aquashop.ro

Politica anularii comenzilor

În cazul anulării unei comenzi, trebuie să ne contactați în cel mai scurt timp prin intermediul formularului de contact sau  telefonic, transmițând numărul comenzii.

 

Pentru a beneficia de restituirea banilor, te rugăm sa ai în vedere următoarele condiții de returnare a produselor:

– produsele nu vor prezenta semne de uzură
– produsele nu vor fi deteriorate și nu vor avea accesorii lipsa 
– instiintarea pentru returnarea produselor sa fie făcută în termen 14 zile calendaristice de la momentul primirii coletului
– returnarea produselor se va face într-un ambalaj care nu permite deteriorarea acestora pe durata transportului
– ne rezervam dreptul de a refuza coletele deteriorate sau produsele care prezinta semne de uzura

Modalitate de returnare:
– te rugăm sa ne instiintezi de intenția de a returna produsele, printr-un e-mail la adresa contact@aquashop.ro, care sa conțină: numărul comenzii, produsele pe care dorești sa le returnezi (gasesti aceste detalii în mesajele de confirmare primite după efectuarea comenzii)
– pentru returnarea banilor este nevoie sa ne comunici un cont IBAN, aceasta fiind singura modalitate posibilă de plata
– termenul de restituire al banilor este de maximum 15 zile calendaristice
– vom trimite noi un curier la tine ca sa ridice produsele

Ai obligația legală de a avea grija de produse cât timp se afla în posesia ta.

 

Aqua Shop poate anula Comanda efectuata de către Utilizator, fără nicio notificare prealabilă  și fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:

  1. a) Neacceptarea de către banca emitenta a cardului Utilizatorului, a tranzacției, în cazul plății online;
  2. b) Invalidarea tranzactiei de către procesatorul de carduri agreat de AquaShop, în cazul plății online;
  3. c) Datele furnizate de către Utilizator, pe Platformă sunt incomplete și/sau incorecte;

Iti Multumim!